Startede MC karrieren på en Honda
CB750 K6 som 18 årig.
Havde den i 4-5 år og lige siden da forelskede jeg mig i Morini
Det der var det mest tiltalende var at det var en rigtig svinger, for
det var Honda'en ikke.
For nogle få år siden købte jeg en Honda XL250, som mest skulle bruges
til lidt by kørsel og ellers bare hygge kørsel.
I sommers (2014) skete så at ægteskabet blev fuldbyrdet. Den stod der i
DBA og ventede kun på mig :)
Har siden fået lavet det store motor/bremse mm eftersyn og der er
blevet skiftet bagdæmpere & forrør.
Nåede ikke at få nydt den nye opsætning særlig meget inden sæsonen
sluttede, så glæder mig virkelig til foråret 2015.
Håber at kunne komme ud og køre med en masse andre Morinier. Så kontakt
mig endelig hvis der er køreture i det ganske land
Mine fremtidsdrømme med min Morini 500 er at få den mere over i Cafe
Racer stilen.
Foreløbig har jeg investeret i en hel kåbe der oprindeligt kommer fra
en Laverda 500.
Så hvis I har noget liggende der kunne ha min interesse mht ombygningen
så SKRIV