Dart'en
1. maj 2011:
Så er Dart'en (nogenlunde) ved at være der. Jeg har op til
weekenden malet den, men jeg må dog indrømme at finishen ikke er blevet
alt for god. Jeg lærer selvfølgelig noget nyt hver gang jeg maler, og
denne gang blev en af de ting jeg har fundet ud af, for alvor et
problem. For det første er den kabine jeg har brugt de sidste par gange
simpelthen for lille. Det bliver for trangt at vende rundt inde i den
og samtidig bliver den hurtigt fyldt op med sprøjtetåger, så det er
svært at se. Og netop det med at kunne se, er nok det største problem,
for det jeg for alvor har manglet under sprøjteprocessen er lys nok.
Nå, nok om det. Nu er det jo kun min reserve-cykel, men derfor
irriterer det mig alligevel at det ikke er blevet så pænt. Måske jeg
gør noget ved det på et senere tidspunkt. Lige nu synes jeg ikke jeg har
tid til at gå i detaljer med det. Der er ligesom et træf vi skal have
afviklet og i det mindste har den da (set på afstand ;o) det look som jeg har ønsket den
skulle have.