2010: 16/7 8/9 22/9 18/11 2011: 28/1 28/2 1/5 7/9 2013: 27/1 27/5

Dart'en

27. januar 2013:

Nu kan det vel snart ikke bag på nogen, at jeg igen har hentet en Morini hjem til matriklen. Denne gang får den dog ingen særlig plads her på hjemmesiden, da den hovedsageligt skal bruges som reservedelslager. På længere sigt, hvem ved...? ;o)
Den nye Dart blev (endnu en gang) fundet under et tilfældigt kig i Den Blå Avis og til en fornuftig pris. Det er en "uheldsmaskine", uden afgift, købt på auktion og opmagasineret gennem flere år. Forhjul og forgaffel er ødelagt, og venstre sidekåbe og -spejl mangler, men ellers er den i det store hele komplet.
Da den ikke har gået så langt, er det meningen motoren skal over i min "gamle " Dart - reparationen af cylinder og stempel fra skaden omtalt sidst, var jo ikke den bedste løsning, så jeg håber at jeg med den kan få en lidt mere lydefri motor med bedre kompression.


@ Søren Høyer Hansen